Press "Enter" to skip to content

НЕ-МЕТОДИЧКА, АБО ДЕЩО ОСОБЛИВЕ ПРО ЧИТАННЯ

ДОМБ та Ольга Рєпіна продовжують знайомити Вас із новою книгою «НЕ-МЕТОДИЧКА АБО ДЕЩО ОСОБЛИВЕ ПРО ЧИТАННЯ».

ПАРАГРАФ 4.

НЕ ЧІПЛЯЙТИСЯ ДО МЕНЕ, У МЕНЕ З ЧИТАННЯ ВІДМІННО!

Зворотний варіант проблеми, визначеної у попередньому параграфі. Дитина вчиться відмінно, в школі все добре, і з читання також. Але ви бачите, що це завдяки тільки здібностям, а в дійсності зовсім не читає.

Варіант А – вам все одно.

Варіант Б – а вам що, більш за всіх потрібно? Він/вона хоче бути бухгалтером або менеджером з продажу! Навіщо йому читання!

Варіант В – так, згоден, де б далі не перебувала моя дитина і ким би вона не стала в професійному сенсі, вона має читати і читати багато!

У варіанті Б нам не подобається все, але так найчастіше і відповідають людям, які намагаються донести до батьків банальну істину, що читати необхідно.

Варіант А, як це не парадоксально звучить, влаштовує всіх потроху. Всіх, хто не пов’язаний з книгою або статистикою освіти і її довгострокових результатів.

Висновок: не ризикуйте долею дитини, не позбавляйте її можливості у майбутньому, вже без вас, крокувати соціальними сходинками у будь-якому куточку нашої планети.

За останні сто років людство вважало вміння читати і писати вищим соціальним досягненням. А в наші дні тільки починають збирати і систематизувати дані про те, ким може стати в майбутньому дитина, що не бажала долучатися до читання.

Висновок: сутність успіху в будь-якій справі, за доктором Шварцем, полягає в тому, що потрібно перестати бути перфекціоністом і стати сатисфайзером – просто робіть і все! Сенс цього підходу – у встановленні мінімально необхідного стандарту, при досягненні якого ви відчуєте себе задоволеним. В результаті, вас полишить занепокоєння з приводу оцінювання, і ви зможете присвятити сили і час для вирішення цієї або інших проблем.

Питання до вас:

Чи відчували ви коли-небудь незадоволення батьків з приводу оцінки з читання у школі?

 

1. Так/Ні.

________________________________________________________

2. У чому це виявлялося?

________________________________________________________

3. Чи вплинуло це на ваші стосунки з батьками?

________________________________________________________

4. Ваші батьки взагалі байдуже ставилися до читання

________________________________________________________

5. Батьки завжди стимулювали моє читання та підтримували інтерес до нього

________________________________________________________

Далі буде…

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Довідкова служба
close slider